šestiválec Cosworth Pro Sports s převodovkou Hewland, které v něm pracují dodnes. Maximální rychlost se odhaduje na kmh.Technika Ne, tohle není Supervan žádné závodní šasi ani vytuněný osmiválec v něm nenajdete. Jistě by to byla paráda, ale zároveň by to nesmělo na silnici dodávku půjčovnou Petřinám a my bychom se k tomu vůbec nedostali. Tohle je SportVan, vlastně skoro obyčejný Transit. Až na to, že je svým způsobem dost neobyčejný ale vezměme to postupně. Pod přední kapotou nezeje prázdná díra jako u Supervanů, najdete tam turbodiesel Duratorq o výkonu koní, nejsilnější nafťák, jaký se do krátkého Transitu s pohonem předních kol nabízí. Dvouhmotový setrvačník se stará o hladký chod a šestistupňová převodovka o slušný odpich a zároveň ticho na dálnici. Transitů existuje spousta různých druhý, rozvorů, výšek a typů, tohle je jeden z Petřiny nejmenších. Krátký rozvor, nízká střecha a pouze dvě místa k sezení ačkoli za příplatek můžete mít vpravo vpředu dvojsedák. S Petřinách půjčovnami dodávkou krátkým rozvorem se nabízí pouze pohon předních kol k závodním pruhům by se samozřejmě líp hodila zadokolka, ale smůla. A co si budeme Na Bateriích namlouvat, ona je ta předokolka v běžném provozu praktičtější. V Transitu to navíc znamená, že podlaha ložného prostoru může být výrazně níž a to je u dodávky samozřejmě podstatné plus. Podvozek zůstal v sériové podobě, nicméně poměrně důležitou změnu objevíte v blatnících. Na osmnáctipalcových kolech jsou obuté pneumatiky rozměru Na silnici Psát, že Ford opravdu umí naladit podvozek, je
už pomalu klišé, ale co se dá dělat. U S Maxu jsem psal, že je to MPV s nejlepšími jízdními vlastnostmi, které jsem měl možnost řídit. Uznávám, že dodávek jsem neřidil tolik, abych si mohl dovolit vynášet nějaké objektivní soudy, ale už ten velký červený Transit