design, není nijak vyzývavý, zcela určitě jej však lze označit za líbivý. Zvláštností je pak pohyb kapličky s kontrolními ukazateli spolu se sloupkem volantu při jeho výškovém nastavení. Justy je jednoznačně přeborníkem na poli odkládacích ploch, zvláště vpředu. Je zde několik přihrádek i uzavíratelných schránek pro nejrůznější drobnosti. Kapsy ve dveřích sice nejsou velké, kelímek nebo malou láhev půjčovna dodávek Ruzyně s pitím však lze uložit do držáku v obložení dveří. Dané velikosti vozu odpovídá i objem zavazadelníku, jenž dosahuje litrů, resp. litrů při sklopených zadních sedadlech. To není mnoho, ale ani málo. S ohledem na dojezdové rezervní kolo bychom ale čekali o něco lepší Bílá Hora parametry. Obvyklá technika Vůz odpovídá zvyklostem v segmentu Maličká palcová kola šíře pouhých cm neposkytují vozu nijak mimořádnou základnu pro filtrování nerovností povrchu vozovky. Bombasticky pak působí nabídkový list, který uvádí, že zadní náprava je půjčovna dodávek Ruzyně víceprvková. Jistě nabízí prvků několik, obecně se však tomuto řešení říká kliková náprava s vlečenými rameny spojenými torzní příčkou. Ne, že by byla v tomto a dokonce i vyšších segmentech ojedinělá, rozhodně ale nejde o vyspělé víceprvkové zavěšení. Z hlediska jízdních vlastností hrají zásadní roli vyšší karoserie i vysoký profil pneumatik. Vůz se v zatáčkách navzdory velmi slušnému rozchodu kol naklání, proti konkurentům však nabízí rozhodně jistější chování. Pokud jde o pohonnou jednotku, Justy sleduje opět Praha 17
zavedený trend ve třídě. Pod jeho kapotou se nachází zážehový litrový tříválec o výkonu kW. S ohledem na absenci jednoho válce se Blatiny projevuje zcela charakteristicky. Jeho běh je hlučný, nepříliš kultivovaný a typický poměrně velkými vibracemi. To však není nedostatek konkrétního motoru, ale obecně všech tříválců. Zcela srovnatelné chování nabízí i tříválcová dvanáctistovka Škoda. Samotné výkonové parametry nejsou s ohledem na konstrukci i objem motoru nijak oslnivé. Výkon jistě není malý, k jeho dosažení je však potřebné Vypich motor vyhnat až na otmin. Zásadní je ovšem nevelký točivý moment, a to N.m, který je k dispozici až při ot.min. S ohledem na to, že hlavní předností tříválců je dosažení maximálního točivého momentu při nízkých otáčkách, nelze použitý agregát považovat za nijak výjimečný. Například u litrového motoru Kii Picanto je maximum momentu dosaženo při ot.min, u Hyundaie Atos Prime při ot.min, u Fabie HTP dodávku půjčovnou Ruzyni při ot.min. Pouze Chevrolet Spark v tomto ohledu exceluje, a sice hodnotou ot.min. Zkrátka tříválec Subaru Justy nijak zvlášť velkou pružností nevyniká. Nicméně je zde také otázka výkonu, kde Justy nabízí zcela jednoznačně nejvíce, a z toho pramení i nejlepší Ruzyní půjčovné dodávce zrychlení mezi zmiňovanými konkurenty. Zatímco Justy si vystačí s s, Picanto nebo Atos potřebují o resp. s více. Subaru Justy patří mezi