diskuzní fórum poslední příspěvky Mám T Multivan, TDI kW, r.v. natočeno tis. km. Koupil jsem ho ve dvou a půl letech stáří s asi tis. km, od té doby mrtvá baterka pravděpodobně mojí vinnou, několikrát jsem zapoměl zapnutou ledničku, kotouče a destičky vpředu i vzadu, nějakej silentblok v motoru, stabilizátory jezdím na kolech, to jsou samé prkotiny. Z těch vážnějších zkroucený svody o tom se ale obecně ví a nějakej plech s volnoběžkou a spojkou na klimě. Ty dacani ve VW, ale ten plechovej adaptér prodávají jen s celým kompresorem za cca. tis. bez půjčovny dodávky Prahy západ DPH Naprosto nepochopitelný Sehnal jsem v DE celej kompresor i s volnoběžkou za EUR a bylo hotovo. S autem jsem naprosto spokojenej, jezdím s ním delší cesty a to v jakým stavu člověk vyleze po km z auta je těžko uvěřitelný. Je to velmi pohodlný auto, dobře drží na silnici R, je velice svižný s přijatelnou spotřebou mezi litry. Výbava je fantastická, každej koho vezu někam dál si pochvaluje pohodlí sedaček ve všech řadách, tří zónovou klimu, spousty šuplíčků a variabilitu prostoru, kde je jedno kdo kde sedí, kolik měří nebo váží. Mluvil jsem se Homolka známým co vede servis VW a neautorizovnaým servisákem, kde servisujeme firemní auta po záruce a všichni se nezávisle na sobě shodli o tom, Praze západ půjčoven dodávkami že T s motorizací kW je ideální volbou. Osobně bych nevolil jinak, ale se může cokoliv a kdykoliv chtel sem kupovat novou T ale klasickou Radlická skrin, a po projeti nekolika predvadecek, ktere nemeli najeto skoro nic jsem od tohoto kroku ustoupi auto se mi jizdne vubec nelibi, za ty prachy
silene, multivan se dela v nemecku, skrinovky v polsku, tak ze by to bylo tim Prijde mi ze si autor asi plete SUV a MPV. Nebo proste nechapu jak lze plavme dětem Prahou západ