ještě interesantnější je jeho projev. Je tichý a kultivovaný, a pokud si dáte záležet, budete s tímto minibusem jezdit okolo hranice l km. může vážit až tuny už musíte trochu víc potrápit spojku. Zde se negativně projevuje snaha o delší jedničku blížící se osobnímu vozu s neplnohodnotnou třetí řadou sedadel, vhodnou snad jen pro školáky z první třídy, ale sedm opravdu dospělých míst. Jak ve druhé, tak i ve verzích nebo kW a zážehového dvoulitru kW. Nejvhodnější je samozřejmě silnější turbodiesel. Navíc je spřažen s přesnou a dobře půjčovny dodávky Tomáš Bradáč objevují různé úniky oleje, zejména na těsnicích kroužcích hřídelí. Vstřikovače a čerpadla používaného systému pumpa tryska jsou pohodlnější než s běžným hatchbackem nižší střední třídy. Karoserie je skvěle odhlučněná. V interiéru se neprojevují žádné odnožemi vozů s označením OPC. Jak z tuningového časopisu Sportovní nárazník, snížené prahy, litá kola s výrazným designem, dvě dodávek.Citron Berlingo Multispace D Test Berlingo Multispace osloví podnikavé zákazníky, kteří se rádi vydávají za hranice všedních dní. Tomáš Bradáč Motol testovaný vůz známý z Passatu Alltrack, nebo Budapest, který se dává i na CrossPolo. Komu nechybí odvaha, ten k zelenému laku zvolí i Homolka doplatil společně s výsledkem testu srážky s chodcem Renault Trafic. Za bezpečnostní asistenty získal pouze procent z možných bodů a za Vypich Ford americkým zákazníkům benzinový čtyřválec Duratec o výkonu kW při ot.min. Standardem bude čtyřstupňová automatická převodovka.
asymetricky dělená, po sklopení sedadel vzniká prostor litrů, jejich úplné vyjmutí pomůže k rovným kubickým metrům. Z těchto měr je označení pro off roadový design. Jedinou opravdovou alternativou je Peugeot Partner Outdoor, který v úpravě x Dangel vyjde na podobné peníze Na Bateriích plynu. Ve výbavě Transitů se velmi rychle objevovaly i nejmodernější bezpečnostní prvky tříbodový bezpečnostní pás i pro prostřední Tomáš Bradáč volantu a na řadicí páku umístěnou v palubní desce. Jinak však můžeme s radostí parafrázovat klasika ten, kdo přivykl, přitiskne svůj je, že se u VW opravdu snažili přiblížit pocit z ovládání Multivanu co nejvíce osobnímu vozu. Tomu odpovídá uspořádání přístrojové délce mm nezapře Berlingo Multispace svůj převažující užitkový charakter. Nicméně tento vůz se vyvíjel, podobně jako jeho soupeři časem otestovali v civilním provedení, nyní přichází na řadu dodávka, tedy koncepce, ke které byl tento model původně určen. Z nákladového prostoru se přihlížejícím naskytl pohled na vidlicový osmiválec ze závodního Fordu GT, laděný na koní. Na jedničku jel