našich zkušeností vystačí s až l km. Výraznou slabinou je naopak řazení manuální pětistupňové převodovky s nezcela jasně vymezenými půjčovna dodávek Radotín drahami a velkou vůlí v chodu páky. Automobily Renault Kangoo dCi Authentique Dělenou zadní lavici lze snadno sklopit do roviny s podlahou Praha 16 zavazadelníku. Kangoo má dobře přehlednu karoserii a příjemně se ovládá. Upravený podvozek ze scéniku s delším rozvorem a rozchodem zajišťuje mnohem lepší stabilitu a jistotu v zatáčkách i suverénnější chování při jízdě po dálnici. Vrozená nedotáčivost je Lahovičky menší než dříve, řízení je přesnější a s nadále větším převodem. Značný pokrok nastal i v případně brzdných schopností, které byly slabším místem první generace. Brzdová soustava se čtyřmi kotouči má rychlý nástup a podle našich měření i dobrou výdrž. Zkrutné tyče první generace nahradily vinuté pružiny, čehož výsledkem je na tento typ vozidla až překvapivě suverénní překonávání nerovností a míra komfortu pro posádku. Přínosem při využití na venkově je velká světlost podvozku. Francouzi přidali na důležitých věcech. Kangoo nadále ocení ten, kdo se více než na image soustřeďuje na užitnou hodnotu. HODNOCENÍ Automobily Renault Kangoo dCi Authentique Motor dCi je pružný a úsporný, na dálnici však hlučnější. TECHNICKÉ ÚDAJE Karoserie Délka x šířka x výška x x mm, rozvor mm, provoznícelková hmotnost kg. Zavazadlový prostor m, objem palivové nádrže l. Podvozek Nezávislé zavěšení všech kol, vpředu příčná půjčovnám dodávkách Radotína
ramena a vzpěry McPherson, vzadu vlečená ramena spojená zkrutnou příčkou. Pérování vinutými pružinami a teleskopickými tlumiči. Rozchod kol vpředuvzadu mm. Hřebenové posilové řízení, otáčky volantu mezi krajními polohami. Hydraulická dvoukruhová brzdová soustava s posilovačem brzdného účinku, vpředu i vzadu kotoučové brzdy, vpředu s vnitřním chlazením, protiblokovací systém ABS. Parkovací brzda s