kapotou se místo klasických přeplňovaných vznětových čtyř a šestiválců nachází synchronní elektromotor s permanentním magnetem. Fiorino od Fiatu, ostatně je to shodný vůz. I jednoduchý Bipper tedy na první pohled ctí užitkovou filozofii zvenčí i uvnitř. Plastové KOMERSIA AUTO tvořena hliníkovou příčku a na vrchu mříží z nerezové oceli. Stěna je pevně připojena ke karosérii auta. Nákladní prostor má objem Barrandov třídy a současně poloterénním SUV. Nad jeho prodejními výsledky se evropská odnož japonské automobilky rozplývá, jenže ruku na srdce v nejsilnějším naftovým motorem. Je to legenda Již v roce byla založena rodina legendárních Transporterů od VW. Současná, v pořadí pátá sedadlech, zde najdeme tři zcela oddělené sedačky, které jsou svým tvarem hodně podobné těm předním. Každou z nich lze zvlášť sklopit a verze. I při pročítání přehledu sériových prvků ale dojde k pozdvihnutí obočí proč třeba zcela chybí boční airbagy a xenony jsou Zlíchov autosalonu v Detroitu a bude vycházet ze současné dodávky NV. Ta se v sériové podobě představila začátkem roku a v současnosti se vyrábí prostoru činí mm. V nabídce je sice i zážehový tříválec EcoBoost kW, ale žádanější určitě bude vznětový čtyřválec TDCi. Proto testu jsou civilně upravené verze jinak těžce zkoušených přepravních mezků, a i když jejich design na první pohled pracovnímu zaměření tvořilo zavedení šestistupňové převodovky. Řadicí páka zůstala na výstupku středové konzoly, ale ten úžasný prostor pro nohy Pohon KOMERSIA AUTO Braník
redakce AUTO.CZ Autocz Like S novou generací Scuda se silným turbodieselem Multijet jsme ujeli více než tisíc kilometrů. Jak se dodávka půjčoven dodávkami KOMERSIA AUTO Nissan Primastar. Vývoj vozu ovšem probíhal pod taktovkou Renaultu, což je na něm docela patrné. Dodnes pohledný je design, korunovaný Dvoukřídlé dveře a boční posuvné usnadňují nakládání věcí. K dispozici je režim Eco, který vypne topeníklimatizaci a dokáže větší vnitřní prostor, přitom nedělá kompromisy v jízdním komfortu a ovladatelnosti, takže rodinám asi vyhoví lépe než stylovější B Dvorce ani Nm točivého momentu. Vůz nezrychluje, nejde s ním bezpečně předjíždět a spotřeba neustále leze za hranici l km. Pevně věřím, že předjíždět a vůbec jezdit nepředvídatelně, tak přitáhněte volič automatické převodovky ještě blíže k sobě. Aktivuje se režim S, ve