k průměru. To platí hlavně o přední nápravě. U ní stojí za zmínku fakt, že čepy ramen lze po odvrtání trojice nýtů vyměnit samostatně. Nýty se pak nahradí šrouby s maticemi, které se obyčejně dodávají spolu s čepem. To zadní, tuhá náprava s panhardskou tyčí Hrnčíře s životností problém nemá. Seznam kapitol Úsporná, leč vrtošivá Do roku byl Trafic poháněn dvojicí agregátů. Spolehlivější, žel málo vyhledávaný, a proto také nijak rozšířený, je zážehový dvoulitr z řady FR. S výkonem kW jde vlastně o krotkou a o proměnné časování sání obranou verzi motoru, dobře známého z rychlých Renaultů Clio. Z hlediska poměru dynamikaspotřeba se zdá být mnohem lepší Rozkoš volbou vznětová dCi z řady FQ. Od začátku existovala ve dvou výkonových verzích, a to s a kW. Obě jsou tiché, příjemně jedou, ale také půjčovné dodávce Šeberov dokážou majitele pěkně potrápit. Právě častými závadami všeho možného je dCi proslulá, a to napříč svými aplikacemi. V roce měla přijít spása v podobě velké dCi. Nabízí se srovnání s nissanáckým dvouapůllitrem YDDDTi, který však nemá s touto nic společného, snad kromě základního objemu. Jedná se o agregát GU, jenž je odvozen od dCi GT, známé třeba z VelSatisu či Espacu IV. A zatímco v uvedených pronájem dodávek Šeberova modelech mu občas selže jen krátký ozubený řemen, v často přetěžovaném Traficu to občas vzdají i pomocná ozubená kola rozvodů. Známy jsou dokonce případy, kdy úlomky zubů pronikly do mazací soustavy a svoji pouť skončily až v čističi, jehož ventily následně ucpaly
Seznam kapitol Mor jménem pk Až do modernizace v roce bývala častým důvodem k neplánované odstávce rovněž převodovka PK. Aby se dobře vešla i mezi úzké podběhy některých modelů, rozhodl se výrobce pro tříhřídelovou koncepci. Samotné hřídele jsou uloženy jednak ve valivých a jednak v jehlových ložiskách. Právě ty druhé jmenované životností zrovna nevynikají. Pokud u kupovaného Traficu něco hučí na