se vyrábí od roku Že nejde o Opel, poznáte ihned po usednutí za volant. Už ten svým tvarem evokuje Fiaty. A co teprve ovládací prvky. Třeba osvětlení zapínáte otočnou objímkou na levé multifunkční páčce, přičemž nelze zapnout samostatně obrysová světla. I to je specialita Fiatů. S víceprvkem U vozů, původem užitkových, bývá zavěšení zadních kol obvykle realizováno když ne tuhou nápravou, tak minimálně torzní příčkou. DobloCombo je ovšem světlou výjimkou. Zadní kola jsou totiž tady zavěšena na víceprvkové nápravě s dvojicí příčných ramen a jedním podélným. Celek pochází z Alfy Romeo Giulietta, pouze křehký hliník vystřídala odolnější ocel. Jízdní vlastnosti jsou tak nečekaně dobré. Zejména přejezd nerovností se nese v naprosto klidném duchu. Žádné vlnění zádě či uskakování při Praha 12 rychlejší jízdě, což oboje patří ke koloritu jízd s dodávkami. Verze LH s dlouhým rozvorem a délkou zaujme rovněž prostorností, a to jak Točné půjčovny dodávky pro posádku, tak i zavazadla. Při pohotovostní hmotnosti kg ovšem nelze od kW dieselu CDTi čekat dynamické zázraky. A to platí dvojnásob při využití užitečného zatížení.ercedes Benz Vito E Cell Do města Test Týden jsme ulicemi Prahy a jejím okolím neslyšně proplouvali za volantem elektrické dodávky Mercedes Benz Vito E Cell. Dost jsme se u toho zapotili. Previous Next Autor Michal ŠtenglFoto Automobily Mercedes Benz dodávku půjčovnou Točnou Vito E Cell Můžeme si u vás, prosím, dobít auto Tohle byla naše první otázka, když jsme přijeli do Chrášťan udělat rozhovor s Mikem Lahovičky
Silinem ze společnosti TNT Express, která také zkoušela elektrické vito. Cestou po pražském okruhu jsme poprvé zažili situaci, kdy nás v pravém pruhu vyblikávaly a předjížděly kamiony. Mercedes Benz Vito E Cell, postavený na verzi Panel Van se střední délkou, má totiž půjčovna dodávek Točná nejvyšší rychlost omezenou na kmh, ke všemu rudá samolepka v přístrojovém štítu nabádá k maximu kmh. Ale ani tento limit jsme v zájmu dojezdu moc často neprolomili. To už skoro hraničilo s porušením předpisu o plynulosti jízdy Na druhé straně Vito E Cell ani není postaveno na ježdění po dálnici, jeho hlavním posláním je zásobování uvnitř města, kde má bezemisní provoz největší smysl a kde je i šance dosáhnout udávaného dojezdu km. Ten by měly zajišťovat lithioiontové baterie o celkové kapacitě kWh akumulátory městského mini Mitsubishi těhotenská cvičením Praha 4 Točná