nevybíravého městského provozu. Nutno poznamenat, že v kombinaci se stříbrnými prvky na přední masce se z Berlinga stává poměrně pěkný Barrandov a dramaticky vyhlížející vůz. Zbytek hranaté karosérie se nese v hodně praktickém duchu. Zadní pár dveří je otevírán odsunutím dozadu a obří víko nákladového prostoru má praktickou vychytávku v podobě zvlášť otevíratelného zadního okna. Rozhodně se nedá říct, že by Praha 12 bylo Berlingo kvůli svému zevnějšku pasováno do pozice dodávky. Za jeho zevnějšek se rozhodně nemusí stydět nejedna početnější rodina, která si jej pro jeho praktičnost vybere jako rodinný automobil. Hodně podobně, tedy na pomezí užitkového a osobního vozu, se nese i interiér. Po usednutí do látkového sedadla řidiče mě příjemně překvapuje jeho pohodlnost. Pryč jsou doby minulé generace, kdy byl sedák Hodkovičkami půjčovnám dodávkách krátký a sedadlo tak neposkytovalo žádnou oporu stehen. Současná sedadla se zabudovanou loketní opěrkou poskytují nejen to, ale poněkud nezvykle i náznak bočního vedení. Potěší i posaz, který byl ve skutečnosti o něco níž, než jsem očekával nebo samotná poloha za půjčovna dodávek Hodkovičky volantem, která už neevokuje užitkový vůz tak jako zmíněná předchozí generace. Ani zbytek vnitřku vozu netrpí na nedostatek kvality. Všechny plasty jsou sice tvrdé a spíše účelové, ale jejich slícování působí velmi dobře a nic nemá tendenci povrzávat. Již jsem zmiňoval velké množství různých odkládacích prostor a přihrádek. V tomto ohledu Berlingo exceluje a během celého testovacího týdne jsem
porůznu objevoval různé další prostory pro drobnosti. Další prvky vnitřní výbavy rozhodně neurazí a k mání je tak například Dvorce dvouzónová klimatizace, automatická světla, senzor stěračů, tempomat nebo tónovaná zadní skla. Jedinou pihou na kráse jsou pro Citroen dodávek půjčení Hodkovičkách typické multifunkční páčky tempomatu a audiosystému, umístěné pod volantem. Jejich zpracování není úplně ukázkové tlačítka a půjčovna dodávek Hodkovičky otočné ovladače občas vyžadují hodně přemlouvání, aby dělaly kýženou funkci. Jako velmi dobré hodnotím také místo na zadních sedadlech, zde najdeme tři zcela oddělené sedačky, které jsou svým tvarem hodně podobné těm předním. Každou z nich lze zvlášť sklopit a Lahovičky opěradlo prostředního místa může zároveň sloužit jako loketní opěrka s držákem na nápoje. Potěší také sklopné stolečky na opěradlech předních sedadel. Jediným důvodem k remcání zadních pasažérů se tak může stát o něco méně místa pro nohy, to ale platí spíše pro osoby nad cm. Za zadními sedadly najdeme jak jinak než prostorný zavazadlový prostor. Právě tato část vozu bude pro většinu zájemců o Berlingo asi stěžejní. Variabilita nákladového prostoru je vzhledem k určení automobilu obrovská. V základním nastavení, to znamená se zadními sedadly ve výchozí poloze, má kufr objem litrů. Při odklopení všech sedadel vzniká velká ložná plocha s objemem