dobrou podélnou stabilitu. Odpružení kol velmi dobře filtruje příčné i podélné nerovnosti na vozovce. K pozitivům patří i účinnost brzdové soustavy s minimální citlivostí vzhledem k míře zatížení. Při jízdě v městských ulicích vyniknou vnější rozměry vozu. Při parkování do řady aut podélně k chodníku je samozřejmě potřeba najít o trochu delší mezeru, ale samotné zajíždění do ní je díky rozměrným vnějším zrcátkům a přehledné rovné zádi mnohem jednodušší a pohodlnější než s běžným hatchbackem nižší střední třídy. Karoserie je skvěle odhlučněná. V interiéru se neprojevují žádné rezonance stěn či stropu. Hluk od motoru nebo od kol proniká k cestujícím ve velmi omezené míře. Závěr Peugeot Expert Tepee v provedení Combi Business LH HDI kW je příjemným společníkem na dlouhé cesty. Při nich nabídne své posádce komfort, který je srovnatelný s velkými MPV. Ta navíc překonává nabídkou vnitřního prostoru. Na Kocanda druhou stranu je variabilita interiéru omezená, ve srovnání s tradičními rodinnými MPV. Ze hry o post rodinného vozu tento model nejspíš půjčovna dodávek Libeř vyřadí jeho přeci jen nadprůměrné rozměry a také cena, která u testovaného provedení začínala ještě v létě na necelém milionu, ale půjčovné dodávce Libře od září klesla na přijatelnějších Kč. Cílovou skupinou jsou tak proto ve většině případů firmy, taxislužby nebo hotely, které oceňují robustní základ užitkového vozu v kombinaci s dobře přístupným a komfortním interiérem.Nissan e NV Dodávka s technikou Leafu Zdiměřice
komentář Přidat názor Nissan e NV Dodávka s technikou Leafu Zobrazit fotogalerii Autocz Like Elektrická dodávka Nissan e NV kombinuje prvky někdejších dvou vozidel roku Leafu a NV. Elektromobily jsou mezi zákazníky méně oblíbené, než výrobci čekali, i tak Nissan těmto automobilům nadále věří. Nyní rozšiřuje nabídku globálních modelů s elektrickým pohonem o druhé auto, po hatchbacku Leaf přichází Osnice lehký užitkový vůz e NV. Zatímco karoserie modelu e NV vychází z užitkového vozu NV Mezinárodní dodávky roku technika se shoduje s Leafem Světovým autem roku I tak je procent dílů svébytných pro tuto dodávku, výsledný automobil má být úsporný a zároveň nabízet velký Libři pronájem dodávek nákladový prostor. Výkon elektromotoru činí kW jako u Leafu. Dojezd dodávky po dobití baterií je kilometrů, Nissan věří, že tato hodnota postačuje, protože většina dodávek o velikosti e NV denně ujede jen asi kilometrů. Dobití lithium iontových akumulátorů o kapacitě kWh Herink trvá z běžné zásuvky celou noc, při použití rychlonabíječky se však baterie na procent své kapacity dobijí za minut. Oproti běžné NV soukromou školu mateřskou Praha západ Libeř