Mezinárodní dodávky roku technika se shoduje s Leafem Světovým autem roku I tak je procent dílů svébytných pro tuto dodávku, výsledný automobil má být úsporný a zároveň nabízet velký nákladový prostor. Výkon elektromotoru činí kW jako u Leafu. Dojezd dodávky po dobití půjčovnami dodávkou Bubenči baterií je kilometrů, Nissan věří, že tato hodnota postačuje, protože většina dodávek o velikosti e NV denně ujede jen asi kilometrů. Letná Dobití lithium iontových akumulátorů o kapacitě kWh trvá z běžné zásuvky celou noc, při použití rychlonabíječky se však baterie na procent své kapacity dobijí za minut. Oproti běžné NV se elektrický van liší jinou přídí, která je ve stylu Leafu. Její součástí jsou i modře zabarvené světlomety tvořené diodami. Uvnitř auta se objevují digitální přístroje, volicí páka se pak podobá spíše řešení u aut s automatickou převodovkou než joysticku z Leafu. Nissan doufá, že se díky tomu řidiči dodávek snáze zvyknou na elektromobil. reklama K tématu Nissan e NV jako elektrické taxi pro Barcelonu Vedle toho byl upraven i podvozek e NV, přední nezávislé zavěšení typu MacPherson bylo půjčovna dodávek Bubeneč převzato Leafu. Baterie jsou umístěny pod podlahou, aby neomezovaly nákladní prostor. U užitkového provedení činí jeho objem m. Zároveň toto umístění zvyšuje tuhost karoserie automobilu. Nissan e NV se začne prodávat v červnu, přičemž o výrobu se postará továrna v Hradčanská Barceloně, kde se vyrábí i běžné varianty NV. V nabídce bude užitková a pětimístná osobní verze ve dvou stupních výbavy. S vývojem
automobilu pomáhaly i společnosti, které by jej mohly v budoucnu používat například FedEx, Coca Cola, DHL nebo IKEA. Automobil zacílí především na firmy, lákat chce ale také početné rodiny.Nissan chce přesvědčit fleetaře, aby používali elektrické e NV komentářů půjčovna dodávek Bubeneč Přidat názor Nissan chce přesvědčit fleetaře, aby používali elektrické e NV Zobrazit fotogalerii Autocz Like Nissan své elektrické dodávce bubenečský pražský plaváním kojencům