otáček výše nabízel maximální zátah. V tu chvíli je třeba řadit výše. Na nejvyšší šestku lze jet už kolem kmh. Stokoňový agregát je vzhledem k hmotnosti vozidla tuny přiměřený. Jakmile ale usedne dovnitř celkem devět pasažérů s bagáží a celková hmotnost se zvedne o Budovec další tunu, má pohonná jednotka co dělat. Ostatně ani s prázdným Vivarem se nám nepovedlo dostat na papírovou kombinovanou spotřebu l na km. A dojezd s devadesátilitrovou nádrží neodpovídá deklarovaným kilometrům. Zato jsme vysoko cenili dobré odhlučnění vozidla. Podle měření dosahuje při kmh na štěrkové cestě hluk uvnitř dBA. Je srovnatelný s osobními vozy. Technici nezapomněli ani na to, že tohle slůně stráví nejvíce času při městském popojíždění, kde není nouze o drobné kolize. Proto se výrazně snížil počet dílů, které nepřežijí náraz v nízké rychlosti kmh. Přečká ho bez újmy ochrana chladiče, přední blatníky a samozřejmě nárazníky. Pozinkované půjčovnám dodávkách Lysolajích plechy zaručují let záruky proti prorezivění. Co v praxi oceníte snad ještě více, jsou výrazné kotoučové brzdy na všech čtyřech Podbaba kolech. Mají rychlý nástup a s ABS i elektronickým rozdělením brzdné síly v základě dovedou zkrotit Vivaro jedoucí stovkou na metrech. Je dodávek půjčení Lysolaje to zkrátka užitkové vozidlo s řadou předností, které oceníte zvláště při jízdách ve městě, ale i jeho okolí. Obrazek Design zádě ani přes svůj naprosto racionální tvar nepostrádá špetku originality. Obrazek Po složení třetí řady je z minibusu pořádně velká
dodávka. Mercedes Benz Vito CDI K KBI Test Od dodávky očekáváte kdeco, ale rozhodně ne eleganci. Pokud ovšem hovoříme o voze s trojcípou hvězdou, není ani tato položka opomenuta. Autor AutohitFoto Seznam kapitol Malý velký Samozřejmě, že synonymem pro Mercedes Benz Vito je všestrannost, nicméně designéři automobilky byli přesvědčeni, že nová generace se nemusí spokojit jen s tím. Proto klasický, poněkud hranatý tvar předchozí generace vystřídala tvář ve stylu ostatních členů rodiny. Nové Vito má svažující se kapotu, širokou masku a protáhlé světlomety. Snad nejvíce ze všeho připomíná terénní model ML. Samozřejmě, že se změnila nejen příď, ale i profil a záď s půjčovna dodávek Lysolaje vertikálně umístěnými koncovými světly. Výčet variant Vita je dlouhý a zahrnuje jich celkem čtrnáct čtyři provedení skříňové, Výhledy Mixto, polokombi a mikrobus, tři délky mm, mm a mm a dvě výšky. V nabídce jsou tři vznětové a dva zážehové motory. Pro test jsme sáhli po Lysolajemi půjčit dodávka polokombi s místem pro pět osob a velikým zavazadelníkem. Obrazek Interiér má nyní mnoho společného s běžnými osobními modely. Obrazek Zavazadelník nabízí dostatek prostoru i pro náročné sportovce. Malý velký Délka testované verze je v němčině označována jako kompakte.