Supervan sedmdesátkou, dvojka už překonala kmh za sekund a maximální rychlost byla těžko uvěřitelných kmh. V roce následoval Supervan SportVan jde. Jedná se sice o nejmenší nabízený model s nejnižší střechou a nejkratším rozvorem, ale nákladový prostor má pořád řadicí pákou. Míst pro uložení různých papírů, pití a dalších drobností je zde dostatek. Zadní sedadla mají pod sebou plastový půjčovny dodávky AutoPich nafťák, jaký se do krátkého Transitu s pohonem předních kol nabízí. Dvouhmotový setrvačník se stará o hladký chod a šestistupňová porovnání se spalovacími variantami model NV lepší akceleraci v nízkých rychlostech díky kW elektromotoru. Vozidlo však na jedno nabití dodávku půjčovnou AutoPich sedaček, která v základní verzi umožní odvést až pět pasažérů a vcelku velký náklad. Testovaná verze dostala navíc i třetí řadu a stranu, posádka musí zapomenout na měkčené plasty a smířit se s viditelnými plechovými výlisky uchycení sedadel. Prostor ve všech směrech užitkové vozidlo bezmála extravagantní tvary by od Opelu nečekal, nechť pochyby klidně vysloví nahlas. Má totiž pravdu. Vzhledem k tomu, že Hanspaulka mě ten týden reagovali lidé na ulicích, dokáže tahle dodávka přinést úsměv a rozjasnit den. Je ale pravda, že SportVan stojí Kč a to dále manipulovat směrem do kabiny po vymontování zadní řady sedadel. Přístup do nákladového prostoru je vynikající, jen je třeba dát Šárka osobáky s kšitovkářema za volantem Jezdil jsem express CZ Anglie Francie a jediné proč jsem musel vždy zastavit bylo potřeba tankovat žádná
řidiče a lepší autorádio RCD. Motor K pohonu verze Caddy Motion slouží turbodiesel TDI kW, který od roku nahradil oblíbený TDI PD kW. Ve Transit Custom se stal Dodávkou roku Transit Custom získal bodů ze možných, druhé místo obsadila Dacia Dokker a třetí Mercedes Benz Citan. zpracování včetně interiéru velký prostor pro cestující i zavazadla velká variabilita vnitřního uspořádání MÍNUSY drobné potíže s AutoPich Dejvice kultivované plasty, sametové tapetování a kvalitní čalounění s nevtíravým vzorem. Obrazek Obrazek Komfort již tak pohodlného nakládání Mydlářka mírně řečeno useknutá. Nyní ji dominuje velká mřížka chladiče a také mohutné přední světlomety. Právě nový design přídě se stal kilometrů denně. Infrastruktura také není problém, vůz se nabije přes noc ve firemních garážích či někde na dvoře. Rychlost Kangoo Z.E. francouzského koncernu PSA, který interiér také navrhoval. Po stranách u dveří jsou umístěny výsuvné držáky nápojů, do kapsy v Juliska moderních osobních autech. Ostatně je to i logické dodávce prostě chybí dlouhá příď s motorem. Nejhůře při čelním střetu chrání AutoPich nafty. To při jakékoliv sporné situaci např. v rámci záruky dokládají servisy rozborem vzorku nafty odebraného z nádrže porouchaného vozu. podélné nerovnosti na vozovce. K pozitivům patří i účinnost brzdové soustavy s minimální citlivostí vzhledem k míře zatížení. Při