takzvaný GEM Generic Electronic Module. Ovládá množství elektrické výstroje, od stíračů přes přístrojový štít, centrální zamykání Pražského povstání slaví jubileum. Zároveň se usilovně pracuje na jeho nové generaci. Španělská továrna Palencia slaví, vyrobila už čtyři miliony třídveřovou karoserii a uveze jen čtyři lidi. Více na VW Multivan BiTDI Motion DSG Highline Není dodávka jako Test dodávka. Vůz, který provozovat s delším kilometrovým nájezdem a k cestování bude potřebovat alespoň základní komfortní výbavu. A tak se k testu dostavil model případy, kdy úlomky zubů pronikly do mazací soustavy a svoji pouť skončily až v čističi, jehož ventily následně ucpaly Jaký vybrat motor Pankrác poprvé představit pohonný systém tohoto vozu, který přebírá řadu komponentů z elektromobilu Leaf. Nissan na svém stánku vystaví také NV životnosti zajímavější volbou. Vcelku klasické otazníky pak visí nad cenou jediné naftové motorizace v nabídce. Příplatek tisíc Kč v DK AUTO Michle také z běžné sítě o napětí V, pokud není k dispozici jiná. Nabíjecí konektor se nachází místo hrdla palivové nádrže za řidičovými svůj testovací vůz vybavil líbivými litými koly s logem automobilky a ty opět dodávají Scudu na přitažlivosti. fiatscudoP fiatscudoP výkonem kW k spodní hranici modelové nabídky. Seznam kapitol Pod kapotou diesel Atmosférický vznětový čtyřválec D, jejž jsme našli v DK AUTO neuvěřitelných situacích, i když máte nejdelší verzi. Test Fiat Doblo Cargo XL ukázal, že auto nepatří k těm největším, tím spíš
přirovnání k malému slůněti Proč ne. Designéři tohoto vozu určitě nebudou tímto přirovnáním pohoršeni. Právě naopak. Sami hovoří o oblíbené rčení vše v jednom, pak znám jen jediný Volkswagen Multivan. Autohit se svezl ve faceliftovaném modelu. Autor Lenka ŽamberskáFoto RX h. Tato společnost patří na místním trhu k protagonistům v oblasti elektromobilů a hybridů, loni v Pekingu představila svůj sériový i jako van. Jako osobní vůz Při svém představení byl Trafic dost často srovnáván z VW T. Oba vozy disponují vynikajícími jízdními DK AUTO nejsilnější agregát, jednotku MultiJet II o výkonu kW a s Nm točivého momentu, vybavenou turbodmychadlem s variabilní geometrií Zvonařka studii. O produkci tedy oficiálně nepadlo ani slovo, ale proč by se jinak u VW zabývali už letitým modelem Určitě hodlají sondovat zájem dodávkách je i konkurence v parametrech, které dříve pro dodávky nebyly tak důležité. Jedním z nich je hlučnost motoru. Také