závodit nebudete, ale hlásit se to musí, to snad chápete. Pokud se k vozu chováte ohleduplně, spotřeba naftového dvoulitru se pohybuje okolo deseti litrů. Když mu budete šlapat na krk, na palubním počítači se objeví hodnota atakující patnáctilitrovou hranici. Technologie Common půjčovna dodávek Úvaly Rail však nepřinesla jen emisní výhody. Také významně utišila chod pohonné jednotky. Nepříjemné dunění ve vysokých otáčkách je pryč, což zejména na dlouhých dálničních přesunech přijde vhod. Umí vše, co dřív DSG pak něco navíc Výkon na přední nápravu Cyrilov zajišťuje sedmistupňová dvojspojka DSG, která pracuje hladce. V městské džungli občasně váhala, zda nechat dvojku nebo řadit za tři. Auto se pak na výjezdu ze zatáčky poněkud kousalo. Převodovka Multivanu má také sportovní režim, ale o tom si asi každý z nás myslí své, ne dodávku půjčovnou Úvalech Příjemným překvapením bylo dobře nastavené ESP, které společně s armádou jiných elektronických pomocníků řidiči do práce příliš nezasahuje. To už musí být opravdu něco, aby zasáhlo. Největší eso Multivanu je bezesporu jeho obrovská praktičnost. Zadní lavice, pohybující se na kolejích, se dá rozložit a tím vznikne jakési nouzové lůžko. No, nouzové bude pro ty, kteří měří více jak cm. Já bych se zcela určitě vyspal do růžova. Díky důmyslným kolejnicím se dá posouvat, jak je libo, a vy si můžete regulovat velikost zavazadlového prostoru. Dvě plnohodnotné otočné sedačky vytvářejí společně se stolkem ten se dá úhledně složit a zasunout mezi sedačky Praha 21
přímo ideální prostředí pro mobilní kancelář. Přípojky pro napájení notebooku jsou zastoupeny v hojné míře a auto skutečně může pronájem dodávek Úval plnit funkci jak rodinného, tak i vysoce prestižního firemního vozu. Každý z pasažérů má po ruce vždy dostatek odkládacích míst a nad hlavou ovládání klimatizace. Posuvné dveře na obou stranách pak umožní pohodlné nastupování a vystupování. A jak je to tedy s těmi chybami Opravdu jich mnoho není. Snad jen dveře se nedovíraly tak lehce, jak bychom očekávali a motor přišel kvůli hluku a emisím o něco ze své zarputilosti. Toť ve zkratce vše. Jo, a pochopitelně cena. Ta ovšem vždy byla Achillovou patou všech Multivanů.VW Caddy life TDI Test Svůj život odstartovaly jako dodávky zaměřené na komerční využití. Potenciál však mají i jako civilní verze, přičemž i nadále hrají autosklem v Praze východ Úvalech