vnitřního prostoru. I taková Škoda Roomster v mnohém zaostává, my bychom jej proto klidně řadili jako konkurenta třeba Peugeotu Partner, čemuž ve výsledku odpovídá i cena vozu. Další v nabídce je Tourneo Connect. To může být až sedmimístné a údajně je to konkurence Berlinga. Nám však opět přijde, že vůz stojí na pomezí tříd a zejména ve verzi Grand by mohl vzít zákazníky i Fiatu Scudo. Ještě o kus Herink větší je již dobře známé Tourneo Custom a nad tím vším bdí veliký Transit, konkurent třeba Peugeotu Boxer. Zpět ale k Tourneu Courier. Vnější vzhled vozu skvěle zapadá mezi ostatní dodávky značky. Je ale nutno říct, že s výškou mm, šířkou mm, ale délkou pouze mm, vynikne z některých úhlů jistá disproporčnost auta. Jednoduše si říkáte, že mu chybí tak půl metru délky. Zajímavým detailem je, že vůz měl obutá pouze šestnáctipalcová kola, která i tak skvěle vyplňovala blatníky. To se v dnešní době už jen tak nevidí. Oceňujeme i použití praktických bočních posuvných dveří. A abychom nezapomněli na dotazy z facebooku, tak musíme zmínit, že po otevření tyto dveře pronájem dodávek Sulice nepřesahují délku vozu, ale končí zhruba stejně. Uvnitř příjemně překvapí vzdušnost a prostornost takto krátkého automobilu. Zpoza Kocanda volantu řidiči přijde, že řídí mnohem větší automobil, za což může velkorysá šířka i výška vozu a dobré využití vnitřního prostoru. Sedadla jsou pohodlná a zpracování působí na tuto třídu poměrně kvalitně. Snad jen typicky užitková přihrádka nad hlavami půjčovny dodávky Sulic
předních cestujících je příliš křehká, prohýbající se a laciná. Na zadních sedadlech se pohodlně usadí tři pasažéři bez jakéhokoliv omezení a máme pocit, že díky skvělé šířce by neměl být problém upevnit ani trojici dětských sedaček. Zavazadelník se pak chlubí objemem litrů a po složení sedaček až litrů. Jenže tady si Ford pomohl malým fíglem tyto hodnoty platí při naložení až po strop vozu. Přesto zavazadelník opravdu působí dostatečně velkým dojmem. Mezinárodní prezentace tohoto automobilu probíhala ve Frankfurtu nad půjčovna dodávek Sulice Mohanem a městskou trasu jsme si projeli nejprve v nejsilnějším turbodieselu TDCI s výkonem kW koní. Výkon motoru je i přes dlouhé půjčovna dodávek Sulice zpřevodování dostačující, zejména když Courier váží jen lehce přes kg. Agregát je trochu hlučnější, často slyšíte dunění, ale Osnice není to ještě v takové míře, aby to vyloženě obtěžovalo. Co však nelze opomenout je skvělá spotřeba motoru, kdy i po městě, byť