typů, tohle je jeden z nejmenších. Krátký rozvor, nízká střecha a pouze dvě místa k sezení ačkoli za příplatek můžete mít vpravo vpředu dvojsedák. S krátkým rozvorem se nabízí pouze pohon předních kol k závodním pruhům by se samozřejmě líp hodila zadokolka, ale smůla. A co si budeme namlouvat, ona je ta předokolka v běžném provozu praktičtější. V Transitu to navíc znamená, že podlaha ložného prostoru může být výrazně níž a to je u dodávky samozřejmě podstatné plus. Podvozek zůstal v sériové podobě, nicméně poměrně důležitou změnu objevíte v blatnících. Na osmnáctipalcových kolech jsou obuté pneumatiky rozměru Na silnici Psát, že Ford opravdu umí pronájem dodávek Hradčan naladit podvozek, je už pomalu klišé, ale co se dá dělat. U S Maxu jsem psal, že je to MPV s nejlepšími jízdními vlastnostmi, které jsem Petřín měl možnost řídit. Uznávám, že dodávek jsem neřidil tolik, abych si mohl dovolit vynášet nějaké objektivní soudy, ale už ten velký červený Transit KombiVan, co jsem tu měl před nedávnem, jezdil nad očekávání dobře. SportVan už ovšem jezdí tak dobře, že se to snad na Malostranská dodávku ani nesluší. Vlastně jediná věc, na kterou si musíte dávat pozor, je šířka. Auto se naklání minimálně a široké pneumatiky drží jak přibité. Dřív vypadnete ze sedačky, než byste ztratili přilnavost. A když už se to stane, zachrání vás systém ESP, který sice jde vypnout, ale nad kmh se automaticky zase zapne a už s ním nic neuděláte nakonec je to dobře, protože chytat smyk s takovouhle krabicí by Hradčanům dodávku půjčovnou
asi nebylo nic moc příjemného. Diesel Duratorq o síle koní a točivém momentu Nm, který máte k dispozici už v otáčkách, dokáže pěkně zahýbat i s Transitem. Zejména pružné zrychlení na druhý a třetí rychlostní stupeň je skutečně obdivuhodné a v běžném provozu se vám bude často hodit. Zároveň je třeba říct, že Transit není žádný kostitřas a když se nebudete hladově vrhat do zatáček kde vás sedačky opravdu moc nepodrží, jízda bude pohodlná jak v leckterém osobáku. Jezdil jsem sice bez nějaké větší zátěže užitečné zatížení Sportvanu přesahuje tuny, ale příjemně mě překvapila i spotřeba. S lehčí nohou nebude žádný problém dostat se pod osm litrů, já jezdil Pohořelec pod Prostor a výbava Do této části testu Prostor a výbava by se možná dal vtěsnat celý článek. Protože přesně o tyhle věci u Transitu Hradčanská SportVan jde. Jedná se sice o nejmenší nabízený model s nejnižší střechou a nejkratším rozvorem, ale nákladový prostor má pořád půjčovna dodávek Hradčany ještě metr sedmdesát na šířku a více než metru na délku. Představte si Škodu Roomster se složenými zadními sedadly, vyskládanou až po