Drury Racing speciálně upravenou dodávku Transit Supervan. Po otevření nákladového prostoru se přihlížejícím naskytl pohled na vidlicový osmiválec ze závodního Fordu GT, laděný na koní. Na jedničku jel Supervan sedmdesátkou, dvojka už překonala kmh za sekund a maximální rychlost byla těžko uvěřitelných kmh. V roce následoval Supervan tentokrát z dílen Auto Racing Technology ve Woolastonu. Uprostřed vozu hřměl pětisetkoňový osmiválec Ford Cosworth DFL o objemu litru. V podstatě šlo o slavný motor z Formule jen s prodlouženým zdvihem. Šasi pocházelo ze závodního vozu skupiny C. Na okruhu Silverstone tomuto Transitu naměřili fantastických kmh. O deset let později si ho vzala do Jahodnice padrády firma DRL Engineering ze Suffolku a kompletně ho přestavěla. Vůz dostal novou kompozitovou karoserii vzdáleně připomínající v té době poslední model Transitu, motor byl vyměněn za osmiválec Cosworth HB l, laděný na koní v tisících otáčkách. Napojený byl na Praha 15 šestistupňovou převodovku Benetton a mezi zadními koly úřadoval samosvorný diferenciál Quaife. O zastavení kg těžké kreace se staraly jedenáctipalcové karbonové kotouče se čtyřpístkovými třmeny Brembo. Později byl osmiválec vyměněn za šestiválec Cosworth Pro Sports s převodovkou Hewland, které v něm pracují dodnes. Maximální rychlost se odhaduje na kmh.Technika Ne, tohle není Supervan žádné závodní pronájem dodávek Dubčí šasi ani vytuněný osmiválec v něm nenajdete. Jistě by to byla paráda, ale zároveň by to nesmělo na silnici a my bychom se k tomu vůbec Dubči půjčovny dodávky
nedostali. Tohle je SportVan, vlastně skoro obyčejný Transit. Až na to, že je svým způsobem dost neobyčejný ale vezměme to postupně. Pod přední kapotou nezeje prázdná díra jako u Supervanů, najdete tam turbodiesel Duratorq o výkonu koní, nejsilnější nafťák, jaký se do krátkého Transitu s pohonem předních kol nabízí. Dvouhmotový setrvačník se stará o hladký chod a šestistupňová převodovka o slušný odpich a zároveň ticho na dálnici. Transitů existuje spousta různých druhý, rozvorů, výšek a typů, tohle je jeden z nejmenších. Krátký rozvor, nízká střecha a pouze dvě místa k sezení ačkoli za příplatek můžete mít vpravo vpředu dvojsedák. S krátkým rozvorem se