Connect TDCi Rozjezd s titulem Zobrazit fotogalerii Autocz Like Nový Transit Connect doplňuje řadu dodávek značky Ford na spodní velikostní půjčovna dodávek Čakovice hranici. My jsme nejprve vyzkoušeli užitkové provedení s prodlouženým rozvorem. Malá dodávka značky Ford se sice začíná prodávat až dodávek půjčení Čakovicích nyní, může se ale už pyšnit titulem v odborné anketě International Van of the Year Takže jsme byli zvědavi, za co si ocenění získala. Určitě tomu napomohl povedený design a vyvážené proporce karoserie. My jsme testovali provedení s prodlouženým rozvorem, a ani nám nepřišlo, že by šlo o uměle nataženého jezevčíka. Proti minulé generaci je výraz vozu kultivovanější. Totéž můžeme říct o interiéru. Palubní deska je vytvořena ve stylu současných modelů a umístěním tlačítek, designem přístrojového štítu či provedením Praha 18 rádia připomíná malou fiestu nebo focus. Takže pro znalce Fordu nic nového, ale na dodávku hodně moderní kokpit. Potěšila nás příjemná Nouzov pozice za volantem, protože je skloněný jako v běžných osobních vozech. Dobře tvarovaná byla i sedačka, a tak jsme ani po pětihodinové cestě z Mnichova do Prahy nevystupovali nijak rozlámaní. Uvnitř jsme nalezli řadu zajímavých praktických řešení. Vpředu je vedle řidiče dvousedačka, takže connect přepraví tři lidi. Samozřejmě jen nouzově, protože kvůli panelu pod řadicí pákou nemá člověk sedící uprostřed kam dát nohy. Lepší je sklopit opěradlo, z jehož druhé strany najdete držák na nápoje a stoleček. Pod prostředním sedákem,
který lze zvednout, se skrývá velká odkládací schránka. Vyklopit lze i krajní sedák, nebo můžete celou sedačku složit k zemi. Potom je v jedné rovině s podlahou nákladového prostoru a díky průchodu v zadní stěně můžete ve verzi s prodlouženým rozvorem převážet až mm dlouhé předměty. Pro řemeslníky je však hlavní nákladový prostor, který v našem případě po pevnou přepážku pojme m materiálu. Je půjčovna dodávek Čakovice dobře přístupný po otevření zadních křídlových dveří, čímž vznikne mm vysoký a mm široký vstupní otvor. Mezi podběhy kol je potom Praha 19 mm, takže co dostanete na šířku dovnitř, projde většinou i mezi podběhy. Délka nákladového prostoru činí mm. V nabídce je sice i zážehový tříválec EcoBoost kW, ale žádanější určitě bude vznětový čtyřválec TDCi. Proto jsme sáhli po něm ve výkonové verzi kW. Klíčov Nejde o žádný závoďák, ale na stabilní rychlost kmh to se zatíženým vozem stačilo. Pětka točí na dálnici otáček a od motoru nejde do čakovická pražská hlídají dětem