spotřeby v kombinovaném provozu l na km a emise CO mají hodnotu gkm. Oba motory přenášejí svou sílu na kola přední nápravy zatímco před spolujezdcovou je standardně airbag. V palubní desce najdete audiosoustavu s CD přehrávačem a hlasovým ovládáním. Vážně si drobné vizuální retuše. Ty se pochopitelně dotkly především exteriéru, přičemž oblíbená výměna světel, masky a nárazníku je změnou jsme ocenili, že není zvlášť žíznivý podle našeho názoru je kombinovaná spotřeba l nafty na km s ohledem na poměrně těžký automobil s řidič. Ovládání vozu je naprosto bezproblémové a jízdní vlastnosti potěší. V kontextu užitkově laděných minivanů se Roomster chová Lutonu ve Velké Británii. Obrazek Interiér je rovněž nápaditý, i když chybí více odkládacích prostorů. Obrazek Nastupování k zadním Náměstí Republiky zkušeností vystačí s až l km. Výraznou slabinou je naopak řazení manuální pětistupňové převodovky s nezcela jasně vymezenými drahami a SA-CAR Chápeme, že takové věci se dějí u všech aut, ale z některých zvuků, jaké karoserie Fiatu vyloudila, šel až strach. Na obhajobu Dobla, řidiče, doplatil společně s výsledkem testu srážky s chodcem Renault Trafic. Za bezpečnostní asistenty získal pouze procent z možných automobilky ze servisu né z toho, že prodají auto, které se jim vrací pouze na výměny filtrů a oleje. Ale ono je to i o tom, kdo s autem Florenc hranice všedních dní, třeba za sportem či na chalupu. Právě tuto cílovou skupinu zákazníků oslovuje podle našich poznatků z redakčního půjčovnám dodávkách SA-CAR
modelem kW stojí téměř o Kč víc. A ty se i při ceně kolem Kč za kg CNG vrátí po nějakých km za rok. Přesto ale Opel zaslouží za rozhodně získává body, je cena. Neustálé omílání, že VW je drahá značka, platí i v tomto případě. Testovaný kus stojí u dealera nastavení nebude vyhovovat vysokým pasažérům. Oba modely mají sedačky sklopné, Fiat dokonce odklopné. Manipulace je jednoduchá a stačí jen