dostala navíc i třetí řadu a Transit tak dokáže odvést až osm osob. Vůz je tak určen hlavně pro firmy s pracovními četami a vybavením pro svou práci. Ani v osmimístné verzi není nedostatek prostoru pro náklad, ovšem třetí řada jej pořádně zredukuje. Na délku ovšem měří stále více než metr. Přístup do druhé řady je fantastický díky velkým posuvným dveřím za příplatek po obou stranách s malými Vinohrady půjčovnami dodávkou posuvnými okénky opět za příplatek. Sedadla jsou sklopná a vybavena tříbodovými pásy. Rodinně zaměřená firma ocení i uchycení dětských autosedaček Isofix. Přístup do třetí řady je již trochu horší, ovšem po sklopení předního opěradla je to spíše o zvyku. Nevýhodou třetí řady je její minimální variabilita. Sklopit lze pouze opěradla vcelku a pokud potřebujete větší nákladovou plochu, pak ji půjčovnám dodávkách Vinohrady musíte celou vyjmout. Zde je ovšem problém, celá lavice váží kilogramů, což je práce pro dva zdatné chlapy. Nebo pro mě. Tato verze Transitu je vybavena velkými zadními, vzhůru, výklopnými dveřmi. Ty nahrazují klasičtější a bezesporu praktičtější dvoudílné dveře. Jiřího z Poděbrad První z nevýhod vidím v jejich hmotnosti, pokud je chcete zvednout, nevystačíte si jen s mírným pootevřením, ale musíte pořádně zatlačit. Stejně tak i při zavírání se do nich musíte pořádně opřít. Což může dělat slabším osobám trochu problémy. Daleko větší problém je však s jejich délkou. Když totiž otevíráte nákladový prostor, musíte pořádně couvat, a od auta odejít o dobrý metr Flora
a půl až dva a poté zase zpět. Naopak vysoko otevřené dveře se zase nízkým osobám hůře zavírají. V kombinaci počtu kilogramů a centimetrů pak mohou nastat problémy při nakládce větších předmětů. Motor Testovaný Transit byl vybaven druhým nejsilnějším agregátem. Rajská zahrada Jedná se o naftový čtyřválec CDTi o výkonu kW k při ot.min a točivým momentem Nm, který vrcholí při nízkých ot.min. Pokud jste měli školka soukromá nejblíže Prahy 10 Vinohrad