sedmnácti set, budete mimo město jezdit klidně za sedm litrů. Utlumení agregátu samozřejmě není v dodávce na takové úrovni jako u osobního automobilu, přesto lze pracovní prostředí řidiče označit za poměrně poklidné. Jediná oblast, ve které motor nepříjemně pronájem dodávek Třeboradic nýtuje, je oblast kolem otáček nejvyššího momentu. Horší je to s převodovkou. Ta má totiž zbytečně lehké stupně a tak při kmh točí motor na šestku zhruba min Stotřicítka, kterou se auto bude na svých cestách pohybovat často, pak přináší o otáček víc a motor v tu chvíli spotřebuje průměrně litru nafty. To je hrozně moc i na dodávku. Točivý moment Nm je dostupný už od min takže těžší stálý převod, případně těžší šestka, by ekonomiku provozu výrazně vylepšily a auto by dál jezdilo slušně. Díky silnému motoru je rozjezd do Praha 18 kopce, i s nákladem, naprosto pohodovou záležitostí. Jednička zkrátka urve vše, což se hodí, zejména pokud plánujete za Ducatem vozit Nouzov ještě přívěs. Interiér pro tři Na vysoko položených sedadlech, nově čalouněných pěknou červeno černou látkou, je výborný výhled z vozu. Rozměrná zpětná zrcátka obsahují i vyklenuté plochy, takže precizní zacouvání kolem patníků či obrubníků není žádný půjčovné dodávce Třeboradicemi problém. V Transitu se mi však zrcátka líbila o něco víc, byla o malý kousek přehlednější. Couvání v naší verzi doplňovalo náklaďácké pípání při zařazené zpátečce. To je praktické přeci jen jde už o docela velkou dodávku, díky parkovacím senzorům se
navíc lépe vejdete do mezírek ve městech, když je potřeba zaparkovat podélně. Vyjíždění z řady pak ulehčí velký rejd, na dodávku se čtyřmetrovým rozvorem sympatických m stopový průměr otáčení. obrázek x Řízení je typicky dodávkovité, žádnou zpětnou vazbu nelze Třeboradicím půjčit dodávka čekat a ani citlivost se s osobními auty příliš srovnávat nedá. Absence informací či rušivých sil, chcete li má za úkol jediné Praha 19 zbytečně neunavovat řidiče. Při rychlostech nad kmh které nejsou ani pro středně naložené Ducato problém ve volantu však ztrácíte jistotu a na poryvy větru jste nuceni reagovat se zpožděním. Mimochodem, na dálnici by se velmi hodil tempomat. Pozice za volantem je pohodlná a přirozená, jen škoda, že řidiči budou hodiny a hodiny držet v dlaních plast a ne kůži. Kdo má velké nohy, pozor při šlapání na spojku půjčovna dodávek Třeboradice na dosah od pedálu je nekrytá spojovací tyč řízení. Tlumení nerovností je u dodávky problém, zadní tuhá náprava s listovými pery na velkých dírách ráda rázuje a to se pak otřásá celá skříň. To lze Ducatu prominout, ale vrzání a rezonance plastů obkládajících menší přední okno je prostě otravná. obrázek x Sedadla jsou dostatečně velká a docela pohodlná, nenabízejí sice žádné boční vedení, Klíčov jízda na nich však není posezením na tvrdé trestné lavici. Opravdu se s nimi dá docela dobře žít. Líbí se mi velký počet odkládacích