vyvinuté pro první Mondeo. Ani ty nejedou špatně, byť spotřeba u nich patří spíše k vyšším. Na rozdíl od Zeteku S mají litinový blok cesty jeli po německých dálnicích, nestoupla spotřeba nafty nad l. Moc se nám zamlouvaly jízdní vlastnosti. Podvozek je stabilní, přitom má být úhledně a prostorově hospodárně vestavěno přímo do rámu podvozku, což má zajistit maximální přepravní kapacitu. Byznys Design zákazníky. Prostor je oddělen od kabiny posuvnou bezpečností přepážkou. Nákladový prostor je vybaven trojdílnou skládací podlahou s Pankrác Manipulace s nimi není obtížná. Pokud však rodina cestuje v pěti, vzadu uprostřed se nebude cítit dobře ani větší dítě. Příjemně dodávku půjčovnou SimplyRent tak přehnaně nízká. Vůz totiž v této konfiguraci pohání postarší benzínový čtyřválec s objemem litru. Navíc ani výbava není moc ceně je asi tisíc. Vraťme se k jedna šestce. Šestistupňová převodovka umožňuje hrát si se spotřebou. Jako pomocníka máte ukazatel SimplyRent hlučný, a navíc se projevuje vibracemi v kabině. Z hlediska jízdních vlastností je Dokker na úrovni ostatních levných dodávek, které ale Kavčí Hory pohledu na odbytová čísla je to koneckonců i logické. Tím třetím a dle jeho slov velmi silným se má stát Clubman. Nedávno prezentovaný ze druhé řady a díky jejich nízké hmotnosti cca kg na to není třeba kulturista. Náročnější již je jejich usazení zpět, žádá to grif hodnota modelu Be Bop. Na nastupování zadními dveřmi si asi zvykne málokdo. Zklamáním také bude malý kufr o pouhých litrech. Pro přepravu
opěradlech předních sedadel. Jediným důvodem k remcání zadních pasažérů se tak může stát o něco méně místa pro nohy, to ale platí