trojice nýtů vyměnit samostatně. Nýty se pak nahradí šrouby s maticemi, které se obyčejně dodávají spolu s čepem. To zadní, tuhá Vysočanská náprava s panhardskou tyčí s životností problém nemá. Renault Traffic Usporná, ale vrtošivá Do roku byl trafic poháněn dvojicí půjčovna dodávek Prosek agregátů. Spolehlivější, ale bohužel málo vyhledávaný, a proto také nijak rozšířený, je zážehový dvoulitr z řady FR. S výkonem kW pronájem dodávek Proseku jde vlastně o krotkou a o proměnné časování sání obranou verzi motoru, dobře známého z rychlých Renaultů Clio. Náhradní díly na Renault Trafic dCi Brzdové destičky přední Kč Brzdový kotouč přední Kč ks Rozvodová sada řetěz Sada spojky ložisko, lamela,přítlačný kotouč Kč Tlumič pérování přední Kč Zadní díl výfuku Kč Vodní pumpa Kč Spodní příčné rameno Kč Zdroj Auto Kelly Z hlediska poměru dynamikaspotřeba se zdá být mnohem lepší volbou vznětová dCi z řady FQ. Od začátku existovala ve dvou výkonových verzích, a to s a kW. Obě jsou tiché, příjemně jedou, ale také dokážou majitele pěkně potrápit. Právě častými závadami všeho možného je dCi Českomoravská proslulá, a to napříč svými aplikacemi. V roce měla přijít spása v podobě velké dCi. Nabízí se srovnání s nissanáckým dvouapůllitrem YDDDTi, který však nemá s touto nic společného, snad kromě základního objemu. Jedná se o agregát GU, jenž je odvozen od dCi GT, známé třeba z VelSatisu či Espacu IV. A zatímco v uvedených modelech mu občas selže jen krátký ozubený řemen, v často přetěžovaném traficu to
občas vzdají i pomocná ozubená kola rozvodů. Renault TrafficRenault Traffic Známy jsou dokonce případy, kdy úlomky zubů pronikly do mazací soustavy a svoji pouť skončily až v čističi, jehož ventily následně ucpaly Jaký vybrat motor Doporučujeme dCi nebo kW. Od modernizace v roce je nabízen relativně spolehlivý dvoulitr, spojený rovněž se spolehlivou převodovkou. Sice jsou známy případy, kdy se dCi zadřelo, ale to Klíčov bylo jen u vozů zkraje produkce. Neberte dCi nebo kW. Známá dCi FQ je problematickým agregátem s kolabujícími turbodmychadly, zanesenými EGR ventily a vrtošivým Common Railem, jímž je tady Bosch CP. Korunu tomu nasazuje převodovka PK s nízkou životností hřídelových ložisek. Mor jménem PK Až do modernizace v roce bývala častým důvodem k neplánované odstávce rovněž převodovka PK. Aby se dobře vešla i mezi úzké Kolbenova podběhy některých modelů, rozhodl se výrobce pro tříhřídelovou koncepci. Samotné hřídele jsou uloženy jednak ve valivých a jednak v jehlových ložiskách. Právě ty druhé jmenované životností zrovna nevynikají. Pokud u Renaultu Trafic něco hučí na neutrál po uvolnění Proseku půjčovnami dodávkou spojky, raději takový vůz ani nekupujte. Přesto, specializované firmy dokážou PK srovnat za vcelku rozumných korun. Náprava přišla ve jazykových škol Prahou 9 Prosekem