automobilová dvojčata Peugeot Přestože je Renault Kangoo vlastně jen zcela obyčejná dodávka, v provedení x se stala velkým konkurentem půjčovny dodávky Praze 18 automobilů kategorie SUV. Když se prakticky od okamžiku zahájení prodeje na evropských trzích stala dodávková automobilová dvojčata Peugeot Partner a Citroen Berlingo prodejním šlágrem, nemohl to Renault tak nechat a rozhodl se postavit proti nim konkurenta. Ten se inspiroval objevitelskou studií Pangea, která se vyznačovala oblými tvary, blatníky počínaje a rohy bočních oken konče. Právě tyto rysy zdědil i sériový vůz Kangoo, který sice neuchvátí ladnými křivkami, ale mnoho lidí osloví roztomilým vzezřením. Tohle vozidlo bylo prapůvodně půjčovna dodávek Praha 18 určeno pro převoz nákladu, existuje však i v osobní verzi, která je určena hlavně těm, kteří aktivně tráví volný čas a potřebuje na své koníčky hodně prostoru. A v provedení x už navíc není nutné nechat auto na místě mnohdy kilometry vzdáleném od cíle, protože Kangoo své majitele odveze všude tam, kde lze potkat čistokrevná SUV. Kangoo x na rozdíl od svého sourozence Renaultu Scénic RX neupozorňuje na svou schopnost pohybu mimo silnice extravagantním vzhledem, sází spíše na nenápadnost, takže ho lze identifikovat jen podle o mm zvětšené světlé výšky, masivnějšího předního nárazníku a oválného odznaku s nápisem x na bočních ochranných lištách předních dveří. V Praha 18 interiéru nás zaujaly světlé tóny červeného, zeleného a modrého čalounění, které se vhodně doplňovaly. Potěšila nás sedadla, která Klíčov
byla nefrancouzsky tvrdá a měla dobré boční vedení, což nebývá v kategorii SUV, kam bezesporu toto Kangoo patří, zrovna obvyklé. Pochválit lze dokonce i ta zadní, která byla tvrdší a k zádům přívětivější než ta u RX, ne každému ale bude vyhovovat, že mu při sedění na těch krajních chybí část sedáku pod vnější nohou, protože ten je zaoblen více, než bývá obvyklé. Prostoru bylo ve všech půjčovna dodávek Praha 18 směrech a na všech místech na rozdávání, nejvíce však pochopitelně pro hlavu, Michaela Jordana byste ale stejně měli posadit raději dopředu, nebo dozadu doprostřed. Nad hlavami cestujících vzadu se totiž nacházejí velmi praktické uzavíratelné odkládací prostory. Místo Nouzov nad hlavou je ale efektivně využito i vpředu, kde je nad rámem čelního skla taktéž odkládací polička, což bohatě vynahrazuje chybějící půjčit dodávka Prahy 18 zavíratelný box před spolujezdcem. U zadní lavice je možné položit jedno, i obě části opěradla, sklopit však lze pouze všechna tři Praha 19 sedadla dohromady, takže jsme si vyzkoušeli, že převézt nesložené horské kolo a tři pasažéry je už docela problém. Variabilitu interiéru také trochu omezuje umístění rezervy v zavazadlovém prostoru. reklama Řazení s pákou pětistupňové mechanické převodovky patří v této anglickou školku Praha 9 Praha 18