při ot.min, u Hyundaie Atos Prime při ot.min, u Fabie HTP při ot.min. Pouze Chevrolet Spark v tomto ohledu exceluje, a sice hodnotou ot.min. Zkrátka tříválec Subaru Justy nijak zvlášť velkou pružností nevyniká. Nicméně je zde také otázka výkonu, kde Justy nabízí zcela jednoznačně nejvíce, a z toho pramení i nejlepší zrychlení mezi zmiňovanými konkurenty. Zatímco Justy si vystačí s s, Picanto nebo Atos Praha 11 potřebují o resp. s více. Subaru Justy patří mezi malé automobily, které jsou tak říkajíc větší zevnitř než zvenčí. Nabízí bohatou výbavu zahrnující čtyři airbagy, klimatizaci, CD přehrávač či elektrická okna nebo zrcátka. Verze Active, jež je o Kč dražší, přidává hlavové airbagy, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a palcová kola přijatelnějšího rozměru Současná cena Kč nám přišla půjčovné dodávce Prahy 11 vysoká. Vždyť za stejnou částku lze pořídit výrazně dospělejší a větší Škodu Fabia HTP, Hyundai Getz s motorem dveřová verze nebo třeba Fiat Grande Punto dveřová verze.Naftový dvoulitr je podstatnou předností Volkswagenu Caddy. Konkurence se dotahuje, kW ale zatím nikdo další nenabídl. Model Caddy měl dřív v nabídce Volkswagenu nestálou pozici. První generace byla pickupem na základě jedničkového Golfu, půjčovnám dodávkách Praze 11 druhá zase Felicií Pick up a SEATem Inca s jinou maskou chladiče. Až v roce došlo k pevnému zakotvení do portfolia. Přední část pochází z Litochleby MPV Touran, to platí jak pro techniku, tak pro vnější design. Směrem dozadu přichází ústupky palubní deska je zjednodušená, zadní
náprava pak místo multilinku klasická tuhá s listovým pérem. Jako celek to dává smysl. Vedle do detailu vyladěného MPV je zde jako alternativa praktičtější a jednodušší užitkový model. Výraz alternativa platí doslovně srovnatelné verze mají hodně podobnou cenu. Opatov Touran má ovšem menší vnitřní prostor i užitečné zatížení a samozřejmě neexistuje v prodlouženém provedení s třímetrovým rozvorem. obrázek x My jsme ovšem tentokrát zůstali u běžnější varianty posledně jsme testovali Caddy Maxi TDI, a tak dnes přirozeně padla volba na standardní rozvor a jiný motor. Tím je nejsilnější nabízený agregát, turbodiesel TDI se kW a Nm, který před dvěma lety přešel na vstřikování common rail. Parametrům motoru se přibližuje jen duo Fiat DoblóOpel Combo, jejichž dvoulitr dává kW a Nm. Ostatní konkurenti v segmentu kompaktních dodávek spoléhají na vznětové šestnáctistovky, které obsazují nižší výkonnostní sféry. Caddy slaví let a dostane