po podání obdivuhodného výkonu dosáhnout objemu až m, tedy místa pro stěhování dost šílených předmětů. Bonusem je početná řádka Palmovka odkládacích schránek, možnost táhnout až tunový přívěs a užitečné zatížení téměř kg. Dalším pozitivem je krásný výhled do všech stran, kterým Multivan předčí nejedno obrovské SUV. Přes negativní očekávání se ale neřídí ani v nejmenším jako nějaký dodávku půjčovnou Palmovce autobus, nýbrž jako klasický osobák. I volant je proti tělu vzpřímen skoro tak, jak jsme zvyklí u běžných nízkých vozů, a celkem strmým řízením je připomíná také. Samozřejmě, že zatáčky neprojedete svižněji bez náklonů karoserie, ty však nejsou tak dramatické, jak by se dalo vzhledem k metrové výšce očekávat. Dvoulitrový bi turbodiesel se na papíře zdá silnější než ve skutečnosti a překvapivě si říká o výlety do vyšších otáček. Při pohledu na téměř tuny hmotnosti a na příď, která má s aerodynamickým tvarem společného asi tolik jako stěna paneláku, ale zjistíte, proč i nejsilnějšímu turbodieselu dochází tak rychle dech. Nejlépe se Multivanu jezdí v rychlostech kolem kmh, kdy si říká o litru. Po městě a při vyšších dálničních tempech si vezme spíše l km. V těchto ohledech nás Pražačka rozhodně více přesvědčil válec Mercedesu, který se pral s celým vozem daleko statečněji a konzumoval méně. Volkswagen má ale rychlejší půjčovny dodávky Palmovky a o stupně bohatší dvouspojkovou převodovku, která se vyznačuje prodlevou jen při potřebě náhlé akcelerace. Seznam kapitol Nepůsobí
lacině Zatímco Viano od Mercedesu trošku pokulhávalo grafikou přístrojů a některými plasty palubní desky, Multivan v tomto ohledu nezklame. palmovskými pražskými anglické školky