normál.rozvoru. Jízdní vlastnosti nejsou špatné, ale pořád jen v kategorii dodávek. Příjemnější jízdní vlastnosti v normálním provozu ne na hraně má Opel Vivaro taky DTI, bohužel spolehlivost tohohle renaulťáckýhoZávady a opravy na autě Hned po příjezdu z prodejny na firmu půjčovna dodávek Mydlářka auto nešlo zdechnout. prý vadná řídící jednotka Kolem km začlo blbnout turbo a díky neodbornosti či mazanosti servisu to došlo až tak, že se do km prvně řešily vstřikovače a čerpadlo, což nepomohlo a jednoho dne cestou z Anglie turbo odešlo a s ním i filtr pevných částic asi Mydlářka km. Po výměně turba a DPF filtru auto zase jak nové Jo a ještě kolem km se začala ozývat přední náprava. Tam ale byla jen nějaká Hanspaulka maličkost. Hodnocení a zkušenosti s autem Auto jsem dostal jako nástupce po VW LT ze začátku jsem si těžko zvykal na motor starý ti válec v LT byl takový ráznější a měl chlapácký zvuk Po usednutí do crafteru se mi zdálo, že je to zvukem benzíňák a že tolik nejede a víc žere postupem času jsem ale na LT zapomněl a lepší dodávku než crafter jsem už neřídil. Prostor, pohodlí, síla, jistota a krásný design promyšlený do detailu, super stěrače, světla viditelnost v noci, od té doby, když jedu v jiném autě tak se mi zdá, že nesvítí, výhled v půjčovnami dodávkou Mydlářky zrcátkách, ergonomie a když člověk není zdechlý kurtovat a rozumně si rozloží náklad, je crafter sebejistý jako by jezdil po kolejích. Výkon Okw nebo kolik to měl, byl zcela dostačující, brzdy super daly se s ním dělat neuvěřitelné věci. Na okreskách jsem s ním školil
osobáky s kšitovkářema za volantem Jezdil jsem express CZ Anglie Francie a jediné proč jsem musel vždy zastavit bylo potřeba tankovat žádná