občas vadnou. Jejich údržbě je dobré věnovat pravidelnou pozornost. Zejména zadní brzdiče zde často zatuhnou a bývají obtížně rozhýbatelné. Obvykle se spíše musí vyměnit, což představuje náklad kolem tis.Kč za jednu stranu. Volkswagen Multivan VW Multivan se půjčovna dodávek Libeň nejčastěji na trhu ojetin nabízí s motorem TDi PD o výkonu kWNm. Tato jednotka se vyznačuje masivním zátahem od cca ot.min, který nastupuje Bulovka poměrně rychle. Díky velkému točivému momentu s těžkým Multivanem pěkně cvičí. Při rozjezdech však nemá překvapivě síly na rozdávání a není výjimkou, že vám auto i když umíte řídit chcípne. Plně naložení s vlekem, který může vážit až tuny už musíte trochu víc potrápit spojku. Zde se negativně projevuje snaha o delší jedničku blížící se osobnímu vozu namísto extrémně krátkého pomalého převodu obvyklého u tohoto typu vozů. Se spotřebou je na tom tento motor vzhledem k poskytovaným výkonům, velikosti a hmotnosti půjčovna dodávek Libeň automobilu velmi dobře. Dlouhodobý průměr při běžném ježdění se obvykle pohybuje kolem lkm. Při klidném režimu mimo dálnice se můžete dostat k lkm. Slabin tento motor mnoho nemá, např. rozvody jsou zde řešeny ozubeným soukolím, tedy věčné. Jako všechny motory od VW občas trpí na vadné turbodmychadlo, zejména díky prodlouženému intervalu výměny oleje až tis.km. Často se u něj objevují různé úniky oleje, zejména na těsnicích kroužcích hřídelí. Vstřikovače a čerpadla používaného systému pumpa tryska jsou zde vcelku odolné. Pokud se Vychovatelna
řeší jejich oprava či výměna, je to dle vyjádření servisů VW nejčastěji způsobeno natankováním nekvalitní nafty. To při jakékoliv Palmovka sporné situaci např. v rámci záruky dokládají servisy rozborem vzorku nafty odebraného z nádrže porouchaného vozu. Znakem zaneseného či libeňský pražský plavání dětí