realitou. Jízdní vlastnosti doznaly zlepšení a vůz se díky vespod umístěným akumulátorům méně naklání. Hůře se tak ale odhadují limity podvozku. Zlepšená aerodynamika nemá při jízdě po městě takový vliv. Závěr Berlingo nepřináší mezi elektromobily nic nového. Hlavním problémem tak stále zůstává dojezd. Pokud se pohybuje pouze po městě, může to být vhodný vůz pro rozvážkové služby apod. Výhodné je ale pouze nabíjení přes rychlonabíječku, kdy vůz dobijete za hodinu, jinak musíte počítat s až hodinami.Pracuje na statku, půjčovna dodávek Lehovec nezalekne se terénního výšlapu a přitom dbá i na svůj vzhled. Cross caddy Previous Next Autor Ondřej ChamillaFoto Ondřej Kroutil Přiznám pronájem dodávek Lehovce se, že smysl existence zářivě zelené dodávky s terénním oplastováním, na hezkých sedmnáctipalcových kolech a s nadstandardní výbavou, Lehovec jako jsou natáčecí bixenonová světla, mi stále uniká. Ovšem když už ji zde máme, tak musím uznat, že vypadá poměrně sympaticky, zejména když se pod hávem metrosexuálního drsňáka skrývá pohon všech kol, praktický interiér a úsporný motor TDI. Čtyřkolka má také náležitě přizvednutou světlou výšku, všichni tak okamžitě vědí, že tahle zářivá věc je vhodná i pro práci a lehký terén. Pohon Praha 14 všech kol se ale ozývá větším hlukem od diferenciálů. Nedělá z caddyho čistě terénní stroj, spíše pomáhá s trakcí na horších površích. V dobrém světle se pak jeví dvoulitrový turbodiesel. Má sice výkon jen koní, ale s autem si i díky krátkému zpřevodování
šestistupňové manuální skříně dokáže lehce poradit. Spokojí se přitom se skromným přídělem paliva, běžně mu stačí okolo šesti litrů, na dálnici sedm a ani při svižnější jízdě se spotřeba jen tak nevyšvihne přes osmilitrovou hranici. Celkový průměr l km se montessori školka v Praze 9 Lehovci