dodávka odvozená od modelu NV. V Hannoveru se má poprvé představit pohonný systém tohoto vozu, který přebírá řadu komponentů z elektromobilu Leaf. Nissan na svém stánku vystaví také NV se systémem AVM Around View Monitor, který využívá vnější kamery pro monitorování okolí vozu. Spojením snímků získává řidič pohled na vůz z ptačí perspektivy, což má ulehčit manévrování s vozem při Cyrilov parkování. Návštěvníci stánku se budou moci seznámit s dvojicí aplikací pro iPhone. Jedna z nich zkomprimuje celou příručku k vozu do Praha 21 uživatelsky přívětivého formátu, včetně instruktážních videí, zatímco druhá představuje záznamník. Nissan Cabstar se představí s Klánovice pronájem dodávek informačním systémem Nissan CONNECT. Ten obsahuje navigaci s pětipalcovou dotykovou obrazovkou, jejíž součástí je i zadní parkovací kamera, rozhraní Bluetooth a nejrůznější vstupy pro zvuková zařízení doplňující rádio a přehrávač CD. Nissan usiluje o vedoucí pozici na globálním trhu lehkých užitkových vozů. Nástrojem k dosažení tohoto cíle má být dynamický plán uvádění nových produktů, který pro období slibuje tři nové modely každý rok. V příštích třech letech se tedy dočkáme devíti nových modelů, mezi nimiž budou i výsledky společného podniku v Indii s firmou Ashok Leylandercedes Benz Vito E Cell Elektrická dodávka směřuje do výroby komentář Aleš Sleeper Dragoun Aleš Dragoun asd.png Autocz Like Mercedes Benz uvolnil další informace o chystaném elektrickém Vitu. Prvních sto vozů vyjede podle původních dodávek půjčení Klánovicemi
předpokladů na silnice ještě letos, a to co nevidět. Vito E Cell se objevilo jako prototyp letos v únoru v San Sebastianu. Nyní jsou k dispozici fotografie dalšího odlišného vozu. Zatímco první bylo poloprosklené kombi, teď je na řadě zaplechovaná dodávka, která už představuje produkční verzi, navíc se stylistickými změnami pro modelový rok Pod přední kapotou se místo klasických přeplňovaných půjčovna dodávek Klánovice vznětových čtyř a šestiválců nachází synchronní elektromotor s permanentním magnetem. Dosahuje stálého výkonu kW, maximální je o kW vyšší první prototyp měl dle kusých, ale oficiálních údajů kW. Poskytuje točivý moment Nm a je napájen vodou chlazenými lithium iontovými bateriemi s nominálním napětím V a kapacitou kWh, z nichž kWh je použito pro pohon vozu. Akumulátory jsou umístěny pod podlahou, půjčovnám dodávkách Klánovicích kde nahradily tradiční pohonné ústrojí. Tvoří je šestnáct modulů se články a dají se dobíjet také z běžné sítě o napětí V, pokud Praha 20 není k dispozici jiná. Nabíjecí konektor se nachází místo hrdla palivové nádrže za řidičovými dveřmi, další je vpředu v motorovém prostoru, stejně jako veškerá elektronika. Baterie se mohou v zimním provozu zahřát na optimální teplotu tzv. heater boosterem, tlačítko najde řidič na přístrojové desce. Dvanáctivoltová elektrická instalace byla kompletně přepracována. Vitu zůstal přední pohon, pouze